Dlaczego warto mieć ubezpieczenie na życie?
Ubezpieczenie na życie to świetny sposób na zabezpieczenie finansowe w przypadku nieoczekiwanych sytuacji – tych pozytywnych jak i złych.
Polisa na życie gwarantuje Ci m.in.:
Zalety ubezpieczenia na życie w eAgent.pl
Sprawdź dlaczego warto zdecydować się na nasze rozwiązanie.
Twoje dane są w 100% bezpieczne
W eAgent.pl stawiamy na bezpieczeństwo Twoich danych.
Dlatego zanim otrzymasz polisę ubezpieczenia na życie musisz zweryfikować swoją tożsamość przez Profil Zaufany.
Dzięki weryfikacji danych przez profil zaufany masz pewność, że nikt nie upoważniony nie ma dostępu do Twoich danych i polisy.
Ubezpieczenie na życie - krok po kroku
Ciesz się ochroną ubezpieczeniową polisy na życie - wystarczą 3 proste kroki.
Decydując się na ubezpieczenie na życie w eAgent.pl:
Pamiętaj - polisa na życie obowiązuje przez 1 miesiąc! Żeby ją odnowić wystarczy opłacić kolejną składkę.
Uzupełnij i wyślij wniosek
Na podstawie przesłanego wniosku przygotujemy Ci polisę na życie w TUiR „Warta” S.A.
Potwierdź tożsamość
Polisę znajdziesz na platformie eKlient TUiR „Warta” S.A. po weryfikacji tożsamości przez profil zaufany.
Opłać polisę
Na platformie eKlient opłać polisę na życie za pierwszy miesiąc. Dostaniesz przypomnienia o kolejnych płatnościach.
Wniosek o ubezpieczenie na życie
Pakiet medyczny w wariancie "Dla Rodziny" wchodzi w zakres wszystkich wariantów pakietów Dla Ciebie, Dla Dwojga, Dla Ciebie i Dziecka oraz Dla Rodziny. Ten pakiet obejmuje usługi, które TUiR „Warta” S.A. zorganizuje oraz pokryje ich koszty, do wysokości wskazanych limitów w poniższej tabeli.
Usługi, z których może skorzystać osoba uprawniona – zgodnie z OWU | Limit kwotowy na jedno zdarzenie oraz limit zdarzeń w roku polisowym |
---|---|
Konsultacje telefoniczne z lekarzem pierwszego kontaktu | 6 konsultacji |
Wizyta lekarska | do kwoty 400 zł/zdarzenie, maks. 3 zdarzenia |
Wizyta pielęgniarki | do kwoty 500 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Wizyta położnej | do kwoty 150 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Wizyta u lekarza specjalisty | do kwoty 300 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Dostawa leków | do kwoty 250 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Prywatne lekcje | do kwoty 400 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Transport roweru po wypadku | do kwoty 500 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Naprawa roweru po wypadku | do kwoty 500 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Zajęcia z trenerem fitness | do kwoty 1000 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Zajęcia z trenerem fitness (po urodzeniu się dziecka) | do kwoty 1000 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Zakup lub wypożyczenie sprzętu rehabilitacyjnego | do kwoty 700 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego | do kwoty 500 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Rehabilitacja | do kwoty 700 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Transport medyczny:
| do łącznej kwoty 1000 zł/zdarzenie, maks. 5 zdarzeń |
Opieka nad dziećmi/osobami niesamodzielnymi | do kwoty 500 zł na jedno zdarzenie (w przypadku przewozu osoby wyznaczonej) lub do kwoty 150 zł/dzień na jedno zdarzenie w przypadku organizacji opieki w miejscu pobytu; maks. 2 zdarzenia |
Opieka domowa po hospitalizacji | do kwoty 500 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Opieka pielęgniarki po hospitalizacji | do kwoty 1500 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Pobyt opiekuna w razie hospitalizacji dziecka | do kwoty 1000 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Pomoc psychologa w trudnej sytuacji losowej | do kwoty 500 zł/zdarzenie, maks. 3 zdarzenia |
Infolinia „baby assistance” | bez ograniczeń |
Zdrowotne usługi informacyjne | bez ograniczeń |
Rok polisowy – 12 miesięcy od daty początku okresu ubezpieczenia.
Zdarzenie – nagłe pogorszenie stanu zdrowia (stan chorobowy zagrażający życiu lub zdrowiu, np. bardzo wysoka gorączka) albo wypadek, którego skutki doprowadziły do uszkodzenia ciała oraz konieczności leczenia.
Limit usług – limit kwotowy i/lub ilościowy określony dla danej usługi w roku polisowym.
Pakiet medyczny w wariancie "Dla Ciebie 55 Plus" wchodzi w zakres wszystkich wariantów pakietu Dla Ciebie 55+. Obejmuje usługi, które TUiR „Warta” S.A. zorganizuje oraz pokryje ich koszty, do wysokości wskazanych limitów w poniższej tabeli.
Usługi, z których może skorzystać osoba uprawniona – zgodnie z OWU | Limit kwotowy na jedno zdarzenie oraz limit zdarzeń w roku polisowym |
---|---|
Konsultacje telefoniczne z lekarzem pierwszego kontaktu | 6 konsultacji |
Wizyta lekarska | do kwoty 400 zł/zdarzenie, maks. 5 zdarzeń |
Wizyta pielęgniarki | do kwoty 150 zł/zdarzenie, maks. 3 zdarzenia |
Badania medyczne po wypadku | do kwoty 1000 zł/zdarzenie, maks. 3 zdarzenia |
Konsultacja u laryngologa | do kwoty 150 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Dostawa leków | do kwoty 250 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Teleopieka kardiologiczna | - |
Opieka nad zwierzętami | do kwoty 500 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Zakup aparatu słuchowego | do kwoty 1500 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Dostosowanie miejsca zamieszkania | do kwoty 4000 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Sprzątanie grobów najbliższych | do kwoty 200 zł/zdarzenie, maks. 1 zdarzenie |
Rehabilitacja | do kwoty 2000 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Zakup lub wypożyczenie sprzętu rehabilitacyjnego | do kwoty 1500 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego | do kwoty 500 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Transport medyczny:
| do łącznej kwoty 1000 zł/zdarzenie, maks. 5 zdarzeń |
Wizyta osoby bliskiej w razie hospitalizacji ubezpieczonego | 750 zł + koszty biletów/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Opieka nad osobami niesamodzielnymi | do kwoty 700 zł na jedno zdarzenie (w przypadku przewozu osoby wyznaczonej) lub do kwoty 150 zł/dzień na jedno zdarzenie w przypadku organizacji opieki w miejscu pobytu; maks. 2 zdarzenia |
Opieka domowa po hospitalizacji | do kwoty 1000 zł/zdarzenie, maks. 2 zdarzenia |
Zdrowotne usługi informacyjne | bez ograniczeń |
Rok polisowy – 12 miesięcy od daty początku okresu ubezpieczenia.
Zdarzenie – nagłe pogorszenie stanu zdrowia (stan chorobowy zagrażający życiu lub zdrowiu, np. bardzo wysoka gorączka) albo wypadek, którego skutki doprowadziły do uszkodzenia ciała oraz konieczności leczenia.
Limit usług – limit kwotowy i/lub ilościowy określony dla danej usługi w roku polisowym.
Tak, możesz kupić w eAgent.pl polisę grupową na życie nawet jeśli posiadasz taką polisę w innym Towarzystwie Ubezpieczeniowym. W tym celu wyślij do nas wiadomość na biuro@eagent.pl z prośbą o ubezpieczenie grupowe pracowników. Jeden z naszych doradców odezwie się do Ciebie, żeby ustalić Twoje potrzeby i przygotuje ofertę takiego ubezpieczenia.
Dodatkowo okres obowiązywania poprzedniej polisy będzie się liczył do karencji w nowej polisie pod warunkiem ciągłości ubezpieczenia. Np. posiadasz polisę grupową w Generali TU S.A., która obowiązuje do 31 marca. Przez eAgent.pl kupujesz polisę w TUiR „Warta” S.A. z okresem obowiązywania od 1 kwietnia lub wcześniejszym. W takim przypadku jest zachowana ciągłość ubezpieczenia, więc do karencji w polisie TUiR „Warta” S.A. jest brany pod uwagę okres ubezpieczenia w Generali TU S.A.
Karencja w ubezpieczeniu na życie to okres liczony od początku obowiązywania polisy, w którym ubezpieczyciel (w eAgent.pl to TUiR „Warta” S.A.) nie zobowiązuje się do zapłaty odszkodowania związanego z zaistniałymi zdarzeniami. Karencja może trwać od jednego dnia do kilku miesięcy w zależności od warunków umowy.
Przykładem zdarzenia w polisie na życie w TUiR „Warta” S.A. jest śmierć ubezpieczonego, która jest objęta 6-miesięczną karencją. Oznacza to, że przez 6 miesięcy od początku trwania polisy na życie ubezpieczyciel nie wypłaci pieniędzy na skutek śmierci ubezpieczonego.
W ubezpieczeniu na życie TUiR „Warta” S.A. niektóre zdarzenia są objęte karencją. Poniżej znajdziesz listę zdarzeń i długość okresu karencji liczona od daty początku ubezpieczenia.
Wszystkie pozostałe zdarzenia nie mają karencji.
Ponadto w ramach dodatkowych pakietów medycznych, w przypadku zorganizowania i pokrycia we własnym zakresie kosztów usług związanych ze zdarzeniem ubezpieczeniowym przed wypłatą świadczenia, TUiR „Warta” S.A. zwróci uprawnionemu poniesione przez niego koszty do limitów wskazanych w tabelach dodatkowych pakietów medycznych, o ile wypłacone zostanie świadczenie z tego samego zdarzenia ubezpieczeniowego.
Po wypłacie świadczenia uprawniony może:
Trzeba mieć na uwadze, że w przypadku ryzyka DSS COVID-19, dzień pobrania materiału do testu oraz pozytywna diagnoza na obecność COVID-19 przypada w okresie odpowiedzialności ubezpieczyciela.
W przypadku, gdy klient posiada ryzyko DSS i DSS COVID-19 w umowie, świadczenie przysługuje z dwóch ryzyk (oczywiście trzeba pamiętać, że ryzyko DSS jest z karencją 3 miesiące).
Wystąpienie niewydolności oddechowej COVID-19 - zdiagnozowanie w okresie odpowiedzialności ubezpieczyciela z tytułu ryzyka wystąpienia niewydolności oddechowej ubezpieczonego COVID-19, niewydolności oddechowej powstałej w wyniku zachorowania na COVID-19, potwierdzonego w dokumentacji medycznej na podstawie wyniku przeprowadzonego testu genetycznego, charakteryzującej się dusznością spoczynkową oraz wymagającą leczenia na Oddziale Intensywnej Terapii (OIT) poprzez wspomaganie oddechu za pomocą respiratora przez co najmniej 72 godziny. Za datę diagnozy COVID-19 uznaje się datę pobrania materiału do testu.
Po wypłacie kwoty świadczenia wygasa odpowiedzialność z tytułu wystąpienia niewydolności oddechowej ubezpieczonego COVID-19.