Gwarancje ubezpieczeniowe w eAgent.pl
Gwarancje ubezpieczeniowe to prosty i szybki sposób na zapewnienie firmie zabezpieczenia finansowego realizowanych przetargów.
Dzięki gwarancjom Twoi partnerzy biznesowi otrzymają pewność, że spełnisz warunki kontraktu.
Jeśli potrzebujesz złożyć wadium lub realizujesz kontrakt to gwarancje ubezpieczeniowe są tym czego potrzebujesz.
Potrzebne gwarancje znajdziesz u nas w eAgent.pl.
Korzyści z gwarancji ubezpieczeniowych
Poznaj zalety gwarancji ubezpieczeniowych w eAgent.pl.
Sprawdź dlaczego warto zdecydować się na nasze rozwiązanie.
Gwarancje ubezpieczeniowe - krok po kroku
Potrzebujesz gwarancję?
Wyślij do nas wniosek wybierając produkt Limity dla wielu gwarancji w ramach umowy generalnej.
Dzięki umowie generalnej szybciej i prościej uzyskasz gwarancje ubezpieczeniowe - wybierając w formularzu produkt Pojedyncza gwarancja.
Wniosek zrealizujemy w ciągu 1 dnia roboczego od momentu skompletowania wszystkich niezbędnych dokumentów.
Więcej szczegółów na temat umowy generalnej znajdziesz TUTAJ.
Sprawdź nasze innowacyjne rozwiązanie dla Twojej firmy już dziś - wystarczą tylko 3 kroki.
Wysłanie wniosku
We wniosku wybierz interesujący Ciebie produkt, uzupełnij dane i wyślij. Prosimy sprawdź, czy prawidłowo wpisałeś dane.
Weryfikacja
Nasz zespół przeanalizuje Twój wniosek. W razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą, żeby uzyskać dodatkowe informacje.
Finalizacja
Po podpisaniu wszystkich dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym masz do dyspozycji limity na gwarancje.
Wniosek do gwarancji ubezpieczeniowych
1Dane klienta 1Dane klienta | 2Dane do wniosku 2Dane do wniosku | 3Podsumowanie 3Podsumowanie |
2. Weryfikacja wniosku. W razie potrzeby skontaktujemy się z prośbą o dodatkowe informacje.
3. Decyzja o udzieleniu gwarancji.
4. Podpisanie umowy o udzielenie gwarancji kwalifikowanym podpisem elektronicznym i ustanowienie wymaganego zabezpieczenia.
5. Opłacenie składki.
6. Wydanie gwarancji.